Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

...δε χρειάζονται περισσότερα

Δεν θα μπορούσε να λείψει από εδω, η αναγγελία αυτής της υποψηφιότητας.
Δεν θα μπορούσε να λείψει το αντίθετο πολλών διαδικτυακών υποψηφίων, που ζήλεψαν την δόξα του Μαυρογιαλούρου κάπως ΕΤΣΙ

Το εντελώς αντίθετο είναι η αναγγελία τούτου του υποψηφίου, στους διαδικτυακούς φίλους του, πέρα από βαρύγδουπα status,πέρα από τα ταρατατζούμ βιογραφικών,πέρα από μεγαλεπήβολα σχέδια "σωτηρίας" του τόπου.
Γιατί τον Θοδωρή , όσοι τον παρακολουθούσαν, να τοποθετείται,να διαφωνεί, να συμφωνεί,να "κλαίει", να γελάει, να θυμώνει, να βρίζει, να τραγουδάει, να ονειρεύεται μέσα από ότι έγραφε και όπου έγραφε, δεν χρειάζονται βιτρίνα εποχιακή για να καταλάβουν την σκέψη του.Δεν χρειάζεται να μεταλλαχθεί  για να "πουλήσει" τα εποχιακά καλούδια.
Γιατί μπορεί να διαφωνείς μαζί του,αλλά η διαφωνία του έχει μέσα πίστη, πάθος και όραμα που σε κάνει να σέβεσαι απλά την άλλη τεκμηριωμένη(πάντα!) άποψη του,να προβληματιστείς,να σκεφτείς!
Και είναι αυτή η πίστη στο όραμα, που σε κάνει να πιστεύεις - σε όποιο πολιτικό χώρο και να ανήκεις- πως θα παλέψει και για το δικό σου όραμα με το ίδιο πάθος.
Γιατί το όραμα, δεν έχει πολιτικά στεγανά,δεν έχει κομματικό χρώμα.
Γιατί το όραμα του Θοδωρή είναι ένας καλύτερος κόσμος!!

΄Ετσι απλά μας κάνει γνωστή την υποψηφιότητα του,σαν να απαγγέλει Ρίτσο με τον δικό του τρόπο.
Δε χρειάζονται περισσότερα...

"Και να αδερφέ μου
που μάθαμε να κουβεντιάζουμε
ήσυχα, ήσυχα κι απλά.
Καταλαβαινόμαστε τώρα
δε χρειάζονται περισσότερα...."

Διαβάστε μέσα σε 43 γραμμές , βιογραφικό και θέσεις...

"Κάθεστε ε ;

Λοιπόν, ο "Σαϊτας" κατά κόσμον Θεόδωρος Καραγιάννης, αποκλειστικά υπεύθυνος για τούτο εδώ το Blog, 12 χρόνια μετά την πρώτη του εμπειρία σε εκλογές σε ηλικία 26 χρονών τότε, επαναδιεκδικεί τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από την επικύρωση από τους συμπολίτες και τους συνανθρώπους του, όλων αυτών που κουβαλάει μέσα του.

Υποψήφιος Σύμβουλος για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με τον Γιάννη τον Μαχαιρίδη λοιπόν.

Προειδοποιώ πως το "πακέτο" που καταθέτω ενώπιον σας είναι ενιαίο και ως τέτοιο επιθυμώ να κριθεί. "Ενιαίο" γιατί δεν επιθυμώ να αφήσω απ' έξω τις ξαστοχιές μου ως άνθρωπος, τα λάθη, τα σφάλματα και τις ατέλειές μου. Γιατί πρωτίστως αυτό είμαι και από αυτά προέκυψε η όποια εξέλιξη της ύπαρξής μου, καλή ή κακή.

Δεν θα λουστραριστώ και δεν θα με πουλήσω ως προϊόν κατάλληλο για "πάσα νόσο και πάσα μαλακία". Γιατί απλά δεν είμαι.
Δεν θα σας πω, αυτά τα χαζά πως σας "κοιτάω στα μάτια" και "έχω όραμα".
Ούτε σας φλερτάρω, ούτε η Αγία Αθανασία του Αιγάλεω είμαι.

Συμβόλαιο και υπόσχεση μου είναι μόνο όσα κουβαλάω στα γραπτά μου, όσα κοινωνώ με φίλους και γνωστούς χρόνια τώρα. Δεν ξέρω και δεν θέλω να μάθω άλλο τρόπο. Αυτός είναι.

Σε όσους όλα αυτά είναι αρκετά και θέλουν να βοηθήσουν ας το κάνουν. Όπως μπορεί ο καθένας σας διατηρώντας την αξιοπρέπεια και την αισθητική του διαφυλάσσοντας παράλληλα και την δική μου.

Όχι τίποτα, έτσι για να δούμε αν κάποιος που δεν έχει να "χώσει" ένα σκασμό λεφτά έχει ελπίδες να αντεπεξέλθει αξιοπρεπώς σε αυτή τη διαδικασία.

Και για να είμαστε εντάξει, μέχρι το τέλος των εκλογών το Σαϊτάκι θα σωπάσει. Δεν φτιάχτηκε για να είναι όργανο προπαγάνδας κανενός, ούτε και του ίδιου μου του εαυτού.
Καταθέτω επίσης από τώρα ανοιχτά τα έξοδα του προεκλογικού μου αγώνα.

Φωτογραφία : Πήρα τον Γιώργο τον Παστρικό αλλά δεν το σήκωνε έτσι ανέλαβε η Τάνια η Φραράκη να προσφέρει δωρεάν τις υπηρεσίες της. (πρέπει να ξυριστώ ε ?)

Μακέτα : O ξάδερφος Μιχάλης Μυριούνης θα κάνει την δουλειά. (και θα τα βρούμε σε σταφύλια)

Κάρτες : Πόσο ;;;;;; (Θα αναρτηθεί μόλις μάθω μια τελική τιμή που μπορώ να αντέξω)

Ένα banner-άκι σε συμβολική τιμή στο dirodi.eu του φίλου Αντώνη. Ευρώ 20.

Βενζίνη στο μηχανάκι (με 5 γιούρα γεμίζει) άντε να κάψουμε ένα 30αρι.
Βενζίνη στο αυτοκίνητο (εδώ είναι τα δύσκολα) βάλε ένα 100άρι.
Καφέδες και τσιγάρα είναι πάγια άρα δεν τα βάζω.
Ώρες στον υπολογιστή (ανεκτίμητο...???)

150 Ευρώ ως τώρα. (Πάει το δεκαπενθήμερο).


Εις το επανα-γράφειν λοιπόν, ....μετά τις 7 Νοέμβρη.

Να μου προσέχετε. Είναι πολλοί εκεί έξω...  (λέτε να είμαστε περισσότεροι ; )"

Καλή επιτυχία Θοδωρή!!

"Κι αύριο λέω θα γίνουμε
ακόμα πιο απλοί.
Θα βρούμε αυτά τα λόγια
που παίρνουνε το ίδιο βάρος
σ' όλες τις καρδιές,
σ' όλα τα χείλη,
έτσι να λέμε πια
τα σύκα-σύκα
και τη σκάφη-σκάφη.

Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε
για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου, απ' τον κόσμο.
Εμείς τραγουδάμε
για να σμίξουμε τον κόσμο."
  
Υ.Γ. Και όχι λέμε, δεν πρέπει να ξυριστείς :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου