Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Ερασιτέχνης άνθρωπος είμαι...

Στις περιπτώσεις αναφοράς (γκρίνια την έχουν ονομάσει...), σε ό,τι αγγίζει όρους τους Μνημονίου, αυτούς τους εγκληματικούς,ισοπεδωτικούς και αναξιοπρεπείς για την ζωή μας, η προσφιλής απάντηση-ερώτηση πολιτικών και λοιπών παρατρεχάμενων είναι: "΄Εχετε να προτείνετε κάτι άλλο;”
Και μια χαρά ερώτηση είναι, όταν απευθύνεται μέσα στην Βουλή, εκεί που υποτίθενται διεργάζονται ιδέες, απόψεις και πολιτικές, από κάποιους που δηλώνοντας "ειδικοί" περί όλων αυτών, απέσπασαν ψήφο για να μας εκπροσωπήσουν.
'Οχι λοιπόν κύριοι! Τελικώς, δεν έχω να προτείνω απολύτως τίποτα γιατί δεν έχω… προπαιδεία. 
Δεν σπούδασα, με άλλα λόγια, τη διαχείριση μιας τέτοιας κρίσης. 
Δεν δήλωσα ειδικός του είδους. Τους πολιτικούς ψηφίζουμε για να κάνουν πολιτική αλλά και για να διαχειρίζονται κρίσεις αν προκύψουν. 
Και πολύ φοβούμαι ότι κι αυτοί που υπεύθυνα –υποτίθεται- τη διαχειρίζονται την παρούσα κρίση, μάλλον ερασιτεχνικά το κάνουν. 
Γιατί δεν είναι νοητό, να μην μπορούν να αρθρώσουν ούτε ένα όχι στα όσα κάθε μέρα διαφορετικά , καινούργια και εξωφρενικά τους ζητούν να εφαρμόσουν οι ξένοι που μας διαφεντεύουν, είτε θέλουμε να το παραδεχτούμε είτε όχι.
Πλην του ότι οφείλουν να αλλάξουν το υφάκι του αλάθητου, της έπαρσης, της ειρωνείας, της υποτίμησης και να ζητούν από μένα να βρω λύσεις, πριν απ' αυτό:
1. Μπορεί η κυβέρνηση να μου πει την αλήθεια για το πού στο καλό πάω και πώς πρέπει να πάω; 
(' Ισως έτσι θα μπορέσω να δώσω την σωστή λύση-πρόταση στις κάλπες...)
2. Μπορεί η αντιπολίτευση να έχει το θάρρος, όταν συμφωνεί να το λέει και όταν διαφωνεί να το κάνει δημιουργικά χωρίς να λιγουρεύεται την ψήφο μου και για τον λόγο αυτό να λέει ό,τι λέει;
3. Μπορεί ο γιατρός, ο φαρμακοποιός, ο φορτηγατζής,ο αγρότης και άλλες δημοκρατικές συντεχνιακές δυνάμεις να μου πουν στ’ αλήθεια γιατί απεργούν χωρίς να με βάζουν μπροστά, ό,τι και καλά παλεύουν για το καλό μου;
Πολλά θέλω;Την αλήθεια ζητάω που θα με πάει παρακάτω.
"Ερασιτέχνης άνθρωπος είμαι πόσο καλύτερα παράπονα να φτιάξω;"(Κ.Δημουλά)
Εφημερίδα "Η Δημοκρατική της Ρόδου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου