Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Θέατρον του Παραλόγου (2010 μ.Χ)

"Οι τα φαιά φορούντες, περί ηθικής λαλούντες"
 έγραφε ο Κ.Καβάφης στο Θέατρον της Σιδώνος (400 μ.Χ.).
 
Και φαιά και φαιδρά στο θέατρο του παραλόγου (2010 μ.Χ)
Τι άλλο από φαιδρό είναι το σημερινό που βγάζει μάτι:

"Με πολύ αυστηρή ποινή, επιβολή προστίμου 1.500 έως και 3.000 ευρώ ή αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας, θα τιμωρούνται οι οδηγοί ΙΧ που θα καπνίζουν στο αυτοκίνητο παρουσία παιδιών κάτω των 12 ετών"

Αφού έσκισε τα ιματιά της η Μαριλίζα να προστατεύσει την ψυχοσωματική μας υγεία , αλλά και την συναισθηματικοερωτική, με την ευκαιρία ζωής που λέγεται "smarting", ήρθαν οι σωτήρες να σώσουν τα παιδιά μας από τις κακές μας συνήθειες.

Μην το πλατιάσω και δεν μου φτάσει το παρόν blog,για την ανάγκη εμείς να σώσουμε τα παιδιά μας από σωτήρες και δη φαιδρούς.

Ας μείνω στον καπνό, αφού ρωτήσω "πότε με το καλό θα περάσετε και από το σπίτι"; 
Μισό μέτρο δε λέει...Κι αν εγώ το κάνω ντουμάνι το σαλόνι που κυκλοφορεί και το κάτω των 12, να μην το ξέρεις;;
Να μη μου μάθεις εσύ εμένα τώρα πως θα προστατεύσω το κάτω των 12 παιδί μου;

Εσύ ξέρεις άλλωστε.
Εσύ φαιδρέ μου σωτήρα που το έχεις προστατεύσει από τα φουγάρα τείδε καθείθε.







Από τις θάλασσες τις μολυσμένες.









Από τα ποτάμια στυλ Ασωπού









Από το δάσος που δεν κάηκε και δεν έκανες τα στραβά μάτια στα τσιμέντα που σηκώθηκαν εν είδει δέντρων. 





Και πριν αρχίσω να γράφω"μετεβλήθη εντός μου και ο ρυθμός του κόσμου", ως άλλος Βιζυηνός και άλλους "στίχους του φρενοκομείου", να σε ρωτήσω σωτήρα των παιδιών μου, αφού σε χαλάει γιατί καπνίζεις;
Για δες ΕΔΩ
τι παθαίνουν οι πολιτικοί που "ταμπακίζειν".Δεν εξηγείται διαφορετικά η ηλιθιότητα.

"Μην είσαι παράξενη και λαϊκίζουσα ", ακούστηκε μια φωνή.
"Είδες πόσα παιδιά έχουν σώσει από τα ναρκωτικά  χρόνια τώρα με νόμους,τροπολογίες και άλλα σωτήρια;
'Ολα με τη σειρά τους...' Ηρθε και η σειρά της τροπολογίας για να σωθούν και τα παιδιά των αυτοκινήτων που ντουμανιάζουν"
ξαναείπε η φωνή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου